Reklamacje i gwarancja
W naszym sklepie na wszystkie zakupione towaru udzielamy 2 leniej gwarancji.
Chcesz zareklamować towar?
1. Skontaktuj się z nami mailowo sklep@rsvolley.pl
2. W odpowiedzi dostaniesz od nas prosty formularz reklamacyjny.
3. Odeślij produkt na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
3.1. Do przesyłki dołącz kopię lub oryginał dowodu zakupu (rachunek lub faktura VAT).
4. Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, wymienimy towar na pełnowartościowy lub zwrócimy Ci gotówkę. Wybór będzie należał do Ciebie.
6. O decyzji w sprawie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz niezwłocznie powiadomiony e-mailowo lub telefonicznie.
7. Towar może zostać do nas wysłany każdym rodzajem transportu, jednak zalecamy wysyłkę kurierem lub pocztą przesyłką poleconą, aby towar dotarł szybko i bezpiecznie.