Reklamacje i gwarancja

W naszym sklepie na wszystkie zakupione towaru udzielamy 2 leniej gwarancji.

Chcesz zareklamować towar?

1. Skontaktuj się z nami mailowo [email protected]

2. W odpowiedzi dostaniesz od nas prosty formularz reklamacyjny.

3. Odeślij produkt na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

3.1. Do przesyłki dołącz kopię lub oryginał dowodu zakupu (rachunek lub faktura VAT).

4. Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, wymienimy towar na pełnowartościowy lub zwrócimy Ci gotówkę. Wybór będzie należał do Ciebie. 

6. O decyzji w sprawie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz niezwłocznie powiadomiony e-mailowo lub telefonicznie.

7. Towar może zostać do nas wysłany każdym rodzajem transportu, jednak zalecamy wysyłkę kurierem lub pocztą przesyłką poleconą, aby towar dotarł szybko i bezpiecznie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel